15 лютого 2012

Вечірня фотосесія

У мене дві обновки на малят: легінси для Софії та піжамна кофтинка для Ореста. 
Вчора ввечері Софійка не захотіла перевдягатися після садочку, а Ореста вже було одягнуто для сну. І я зрозуміла, що це мій шанс зробити знімки для блогу. Діти "пішли мені на зустріч" і радо "допомагали" у зйомках. 
Софія, як побачила фотоапарат, відразу почала позувати. На цьому фото вона - ластівонька. (А є іще 75 фоток, де вона принцеса або фея). Орест теж зайняв найвигідніший ракурс.
Потім мені довелося ловити їх об'єктивом на льоту. Літали діти з одного крісла на інше.
Нарешті вдалий кадр піжами. Я передбачливо пошила двоє штанів і одну кофточку. Бо зі штанцями у нас часто трапляються аварії :).
Під катом ділюся досвідом про роботу з трикотажем.


Деталі крою і пошиву.
Викрійка легінсів - модифікована з Отобре 1/2010, мод 17. Завузила внизу добрих 2 см, щоб вони виглядали не як спортивні штани. Після пошиву перемальовувала викрійку, щоб уже мати шаблон на наступні рази. Софія (в 4 роки і 4 міс.) при зрості 104 см має 92 другий розмір, тому всі викрійки я малюю 92 розміру, а довжину залишаю 104-го. Виходить ідеально. 
У Ореста гарний 86 оттобрівський розмір (йому рік і майже 11 міс). До речі приклала мою кофтинку до кофточки з Мазеркер 92 зросту - співпадання ідеальне. 
Викрійка кофти також з Отобре 1/2010, мод 4. Я не схотіла вовтузитися з манжетами на рукавах, тому просто подовжила рукав на 6 см + 2 см на підвертання. Тканину попередньо декатирувала! І вона таки дала гарну усадку. Зате після пошиву можна відразу носити.
Як я строчила? За допомогою верхнього транспортеру і голки для трикотажу № 70. Армованими нитками Ariadna. Тонші нитки чомусь заплутуюся і пропускають стібки. Спробувала ось таку строчку.

Вона йде як оверлочна у моїй машині. Виглядає як плоский шов, із зворотнього боку така сама. Вийшло все дуже охайно і швидко. Я вже не стала випробовувати долю і прострочила так всю кофтинку: і бокові шви і підгин низу і рукавів. Низ кофти трішки розтягнувся (але ж і трикотаж тут не суперпен'є), з урахуванням цього я трішки підкорегувала розкроєні деталі переду і спинки, так щоб бокові шви були точно перпендикулярні лінії низу. Я витратила 3 години на пошив цілої кофти (разом з кроєм).
Успіхів вам у творчості!

15 коментарів:

  1. Наталка, дуже гарні обновки! І ще: рада побачити рідну мову! Дивилась сьогодні твої роботи. Дуже все сподобалось. Хочу спробувати по твоїм Мк зробити дещо. Правда, у мене майже нічого поки що не виставлено. Т.к. фотоаппарат старий, і блог я тільки почала.
    Дякую окремо за поради з роботою із тканинами і підказку - де ти їх закуповуєш. Для маленьких міст це найактуальніше... Я живу в Мелітополі. Буваю і у Києві.
    Ще питання, якщо можна: яка в тебе машинка?
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вікторія, дякую за теплі слова, рада знайомству. Машина у мене Janome 6600P - це машина для печворку та квілтінгу :)

      Видалити
    2. Так, я вже придивляюсь, щодо нової машинки. Читаю про Janome, доречі, і Brother. Але ж твоя машина не тільки для квілтінга і печворка?? Шити на ній комфортно?

      Видалити
    3. Ця машина була створена з оглядом на потреби саме квілтерш. В ній, навіть, рукавної платформи немає. Бо нащо квілтеру строчити рукава? :) Але я строчу. У мене була Бразер, але там я рукавною платформою не користувалася. Моя машина купувалася на http://www.lapka.com.ua/ і там мені порадили брати жаном, а не бразер. Сказали, що відрізняється якість зборки. Шити на моїй машині - одне задоволення. Вона свою вартість відпрацьовує на всі 100%.

      Видалити
  2. Очень симпатичные обновки!
    Спасибо за детальное описание, никогда не шила по Оттобревским выкройкам.
    Мне эта строчка тоже очень нравится,а немного растягивает из-за особенностей челночного стежка (в распошиве он цепной, поэтому эластичный).

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Віка, дякую за науку, а я вже вчора строчила і сумнівалася чи так мені потрібна розпошивальна машина. А ти всі сумніви вмить розвіяла. Хочу ще одну Janome аж не можу. Чоловіка вже замучила. До речі, оцей номер Оттобре 1/2007 - дуже вдалий, мені з нього буквально все хочеться пошити.

      Видалити
    2. Ой, номер журналу переплутала, 1/2010 насправді

      Видалити
    3. Я тебя так понимаю, я тоже очень хочу распошивалку, и очень жалею что не купила сразу, оказалось что много трикотажа шью...
      А оверлок у тебя есть?

      Видалити
    4. Ні, немає у мене оверлоку. Я коли машину купувала, думала буду зашибата квілтерша :) А сама іще й перший квілт ніяк не дошию. Хочеться шити дитячий одяг. Але все дно свою машину ні на що не проміняла б. У закордонних мам-швачок всі 4 швейні машини є (для печворку, вишивалка, розпошивалка + оверлок) ще й кімната для цього скарбу і стіл для крою. Я теж так хочу. Може, здасться, що я губу раскатала, та краще хотіти більше і отримати хоч половину :)

      Видалити
  3. Дуже цікаві обновки і кадри з малюками. Вони такі веселі в тебе. Дуже сподобалось.

    ВідповістиВидалити
  4. Клас! Хочу другого малюка ,вірніше донечку :*)

    Піжамка і легінси дуже гарненькі.

    ВідповістиВидалити
  5. :) да, вдвох їм точно веселіше буде.. і тобі теж ... хі хі :) Ладно, відкрию велику таємницю, а Вікторія (Тайничек фантазерки) мене підтримає - з другим набагато легше. Вдалого планування вагітності :)!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Точно-точно, легче!)))Месяц на адаптацию, а потом как будто так и было всегда - двое)))

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...