01 лютого 2012

Піжамні штанці для "Містера Непосидючість"

Продовжую навчатися роботі з трикотажем. Хочу розпошивальну машину з красивими шовчиками. Ну, поки до машини - купила хоча б голки для трикотажу. А то звичайна голка б'є матерію.  
Тканину купувала в цьому чудовому магазині. Марина, власниця, дуже люб'язно допомогла мені підібрати рибану до інтерлоку. (Інтерлок - власне, штані, рібана - манжети). Ну і взагалі, приємно так купувати, коли тобі і порадять і ще й винайдуть, те чого в асортименті немає, але дуже треба. Ну, і ціни хороші. Фактично двоє штанів мені обійшлися в 33 грн! 
Викройка з  Оттобре 1/2007. Я нарешті оформила підписку на цілий 2012 рік. Отримаю 4 дитячих і 2 жіночих номери + один номер в подарунок. Я вибрала дитячий 1/2011

Фоткати моїх дітей - все одно, що фотографувати тигра в джунглях - піди впіймай його в кадр!

Емоції змінюються миттєво :)
Гарного вам дня.

11 коментарів:

  1. Дуже класні штани!!! Я одні свому малому зшила (зимові на синтепоні), економія на лице))) А навіщо платити більше як можеш сама зшити???
    Молодець, Наталю!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже гарні штанці! Я теж хочу зшити малюкові пару кофтинок і штанців з трикотажу,-так в наших магазинах забарвлень які б сподобалися немає. Дякую за посилання на магазин Марини,-неодмінно куплю і собі трикотаж. А скажіть будь ласка,-яка у Вас машинка? При шиттi не розтягує трикотаж?

    ВідповістиВидалити
  3. Юля, Марічка, дякую за теплі слова.
    Іринко, у мене Janome 6600P - це професійна машина для печворку і квілтингу. Трикотаж вона не розтягує. А щоб все взагалі було ідеально я користуюся верхнім транспортером (він просуває тканину ще й зверху на додачу до нижньої подачі тканини). Шари матерії як гвіздочками прибиваються одне до одного, нічого не зсувається.

    ВідповістиВидалити
  4. Спасибі за відповідь! Відмінна машина,-моя мрія, правда поки що мені вистачає і моєї Janome W23U, але напевно все таки має сенс придбати верхній транспортер. Дякую;)

    ВідповістиВидалити
  5. Буквально на днях набрела на ваш блог, награда - http://dressmakers-katerinka.blogspot.com/2012/02/blog-post_02.html !

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую, Катруся! Дуже приємно.

    ВідповістиВидалити
  7. Как вовремя! Спасибо Наталочка, преогромнейшее. Так давно ищу хороший магазин с детскими интересными трикотажиками!
    Ну прям столько радости, пошла изучать ассортимент)))

    Ой! Штаники - прелесть! Особенно модель!

    ВідповістиВидалити
  8. Дуже класні штанці. Дякую за ссилочку на магазинчик. Натлі поділись будь-ласка як ти оформила падписку на отобре. Дякую

    (і запрошую прийняти участь в моїй цекерочці)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. L_SI, я зробила сторінку в блозі з поясненнями на цю тему, ласкаво прошу http://www.stitch-knit.blogspot.com/p/ottobre.html

      На цукерку підпишуся обов'язково :) дякую за запрошення.

      Видалити

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...